مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همکاری سه هزار و ۲۰۰ حامی با کمیته امداد شهرستان ری

رئیس کمیته امداد شهرستان ری خبر داد:

رئیس کمیته امداد شهرستان ری گفت: سه هزار و ۲۰۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد شهرستان ری همکاری می کنند.

ابراهیم ذوالفقاریان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از طرح های مشارکتی این نهاد است،گفت: حامیان در قالب این طرح با کمک های تعهد شده خود را به صورت نقدی ماهیانه برای فرزندان معنوی خود واریز می کنند.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۶۰ فرزند یتیم و ۹۱۶ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد،هستند،افزود: سه هزار و ۲۰۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از این تعداد فرزند یتیم و محسنین حمایت مادی و معنوی می کنند.
ذوالفقاریان، ادامه داد: این تعداد حامی در هشت ماهه امسال دو میلیارد و ۹۵۶میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند.
رئیس کمیته امداد شهرستان ری با بیان اینکه حامیان علاوه بر کمک های تعهد شده خود در طول سال به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به فرزندان معنوی خود کمک می کنند، بیان کرد: کمک به تأمین مسکن، درمان،امور تحصیلی ،لوازم ضروری، جهیزیه و سایر موارد از کمک هایی است که حامیان به خانواده های تحت حمایت ارائه می دهند.
وی ضمن تقدیر از مشارکت حامیان در کمک به خانواده هاي نیازمند،تأکید کرد: کمک های خیّران و حامیان نقش تعیین کننده ای در توانمندی خانواده های تحت حمایت این نهاد دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.