مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

محرومیت زدایی و حمایت ازقشر آسیب پذیر دردستور کار شهرداری قلعه نو قرارگرفت

در راستای ترویج فرهنگ و دانش امر خیر ومحرومیت زدایی و حمایت از قشر آسیب پذیر تفاهم نامه همکاری میان شهرداری شهر قلعه نو و موسسه مبشران نور به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قلعه نو ؛ امید محمودی شهردار قلعه نو گفت :با هدف ارائه خدمات و تعامل دو جانبه در راستای محرومیت زدایی و آسیب های اجتماعی ،و همچنین گام برداشتن در اجرای دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به جهت توسعه همکاری های دوجانبه تفاهم‌نامه همکاری فیمابین شهرداری قلعه نو وموسسه مبشران نور به امضا رسید .
از جمله اهدافی که در این تفاهم نامه آماده است ،می توان به حمایت در زمینه های علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و اجتماعی افراد کم برخوردار شهر قلعه نو با تمرکز در حوزه های آسیب اجتماعی اعم از بیکاری ، اعتیاد ، مباحث فرهنگی در اولین گام اشاره کرد و در گام دوم نیز با انجام پروژه های اشتغال‌زایی در جهت توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف اقدام خواهد شد.
شهردار قلعه نو افزود : افراد بی بضاعت و کم بضاعت که توسط گروه های جهادی ، سازمان های مردم نهاد و معتمدین شهر شناسایی و معرفی میشوند جامعه هدف در این تفاهم‌نامه خواهند بود .
در ادامه این نشست مدیرعامل موسسه مبشران نور گفت: ارائه خدمات درمانی و چکاپ رایگان ، خدمات فرهنگی در حوزه های دینی و خانواده ، خدمات اجتماعی در حوزه های اعتیاد و طلاق ، خدمات حمایتی مانند اشتغالزایی و توزیع بسته های ارزاق در این تفاهم‌نامه است.
قنبرطلب با اشاره به تعهدات موسسه مبشران نور در تفاهم‌نامه افزود: انجام نیازسنجی آموزشی و فرهنگی و شناسایی شغل، حمایت در امور درمانی ، حمایت تسهیلاتی و تجهیزاتی از افراد آموزش‌دیده در راستای ایجاد اشتغال، از تعهدات این موسسه در قالب این تفاهم‌نامه است.
شایان ذکر است مدت اجرای این این تفاهم‌نامه به مدت یک سال بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه