مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تسهیلات فعلی و تصمیمات حمایتی دولت از صنوف کافی نیست

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به کافی نبودن تسهیلات فعلی و تصمیمات حمایتی دولت از اصناف گفت: کاهش یا توقف دریافت مالیات، کاهش میزان حق بیمه، بخشش جرائم بیمه و جرائم بانکی موجب دلگرمی صنوف می شود.

لطف الله ستاره در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به همکاری کسبه در اجرای طرح تشدید محدودیت های کرونایی اظهار داشت: در حال حاضر که 10 روز از تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضروری سپری شده بیش از 98 درصد کسبه در اجرای این طرح همکاری داشتند و در بازرسی های صورت گرفته تنها حدود 150 واحد صنفی به دلیل سرپیچی از اجرای محدودیت‌های کرونایی پلمب شده است.

وی افزود: ابتدا به واحدهای صنفی و خدماتی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکنند اخطار لازم داده می شود و در صورت تکرار واحد متخلف به مدت یک ماه پلمب می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با بیان اینکه دولت باید توجه ویژه ای به صنوف داشته باشد تاکید کرد: صنوفی که به واسطه اجرای طرح هوشمند محدودیت و ممنوعیت‌های کرونایی در این برهه زمانی امکان فعالیت ندارند، باید برای دریافت تسهیلات مورد حمایت جدی دولت قرار گیرند و دولت و مجلس باید برای جبران خسارت های وارده و تامین معیشت این قشر زحمتکش تسهیلاتی در نظر بگیرند.

ستاره در ادامه گفت: تسهیلات فعلی و تصمیمات حمایتی دولت از اصناف در دادن مهلت برای پرداخت مالیات و عوارض، تاثیری در حل مشکلات واحد‌های صنفی ندارد و در شرایط فعلی اصناف بیشتر نیازمند تخفیف مالیاتی و دریافت تسهیلات هستند.

وی تصریح کرد: کاهش یا توقف دریافت مالیات، کاهش میزان حق بیمه، عدم صدور قبوض خدماتی( آب، برق و تلفن) در زمان تعطیلی واحدهای صنفی، بخشش جرائم بیمه و بانکی و عدم پرداخت به موقع اینگونه مطالبات موجب دلگرمی صنوف می شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک کسبه خدمتگزار شهرستان ری ابراز داشته و از خداوند متعال سلامتی، موفقیت و سرافرازیشان را آرزومندم.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه