مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تسلیت فرماندار ری در پی شهادت شهید ترورمحسن فخری زاده

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در پیامی شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند ارزنده صنعت دفاعی کشور را تبریک و تسلیت گفت.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده بدست جنایتکاران استکبار جهانی با مزدوری رژیم پلید و غاصب صهیونیستی لكه ننگ ديگري بر پيشاني دشمنان انقلاب اسلامی ایران زد، دشمنانی که هربار با این خیال واهی که خواهند توانست مانع پیشرفت ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند دست به اقدامات وحشیانه تروریستی می زنند اما غافل از اینکه با شهادت فرزندان انقلاب، ملت ما قوی تر و هوشیارتر می شوند.
اینجانب یاد و خاطره شهدای دانشمند هسته ای و شهید قشقایی فرد (فرزند ری) که در حادثه تروریستی سال 90 به شهادت رسید را گرامی داشته و شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند ارزنده صنعت دفاعی کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی ترور کوردلان وابسته به استکبار جهانی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شهید پرور شهرستان ری تبریک و تسلیت عرض نموده و این اقدام مذبوحانه و تروریستی را محکوم می نمایم.

حسین توکلی کجانی
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری

 

 

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه