مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نرخ مشارکت مردم ری در انتخابات سال ۹۸ حدود ٣٣ درصد بوده است

ری- فرماندار ویژه ری گفت: نرخ مشارکت مردم ری در انتخابات سال ۹۸ حدود ٣٣ درصد بوده است.

حسین توکلی کجانی عصر پنج شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات خرداد ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات با در نظر گرفتن بالا بردن مشارکت سیاسی، اصل بی طرفی و قانونمداری از اولویت‌های شهرستان ری برای سال ۱۴۰۰ است اظهار داشت: نقاط ضعف و قوت انتخابات قبل در انتخابات آینده به کار گیری خواهد شد.

توکلی کجانی افزود: در انتخابات مجلس و میاندوره‌ای مجلس خبرگان سال ۹۸، نرخ مشارکت در شهرستان حدود ٣٣ درصد بود که ضرورت دارد ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف انتخابات گذشته در امور اجرایی، با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم ضمن افزایش امید در جامعه، مشارکت سیاسی همه آحاد مردم در انتخابات فراهم شود.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: انتخابات یکی از اساسی‌ترین رویدادهای کشور است و انتخابات ریاست جمهوری از مهمترین آن است و در شهرستان ری نیز به دلیل گستردگی شهرها و روستاها انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بایستی زمینه حضور افرادی که بر اساس قانون می‌توانند به مردم خدمت کنند فراهم شود تا خودشان را در معرض آرای مردم قرار دهند.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: تا آخرین روز مسئولیت دولت باید در شهرستان ری شبانه روز به مردم خدمت کنیم به صورتی که مردم خدمات دستگاه‌های اجرایی را ببینند و احساس کنند که مسئولین به فکرشان هستند و صادقانه خدمت می‌کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و احتمال ادامه این شرایط در ماه‌های آتی، مسئولین اجرایی و نظارتی انتخابات تمهیدات لازم را برای حفظ سلامت مردم در نظر گیرند و ضمن بررسی و کارشناسی نحوه برگزاری انتخابات در شرایط خاص که در برخی از نقاط دنیا انجام شده، برای انتخابات ۱۴۰۰ نیز برنامه ریزی کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.