مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پلمب ۱۴۰ واحد صنفی طی چهار روز نخست تشدید محدودیت های کرونایی در ری

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: طی چهار روز نخست تشدید محدودیت های کرونایی بیش از ۸۲۰۰ واحد صنفی در سطح شهرستان ری مورد بازدید قرار گرفته و ۱۴۰ واحد به دلیل عدم پیروی از دستورات ستاد ملی کرونا پلمب شدند.

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به همکاری حداکثری صنوف و کسبه در شهرری و بخش‌های تابعه اظهار کرد: از ابتدای آذرماه تا به امروز با ۸۲۰۰ بازدید از صنوف سطح شهرستان توسط ۱۲ تیم بازرسی در سه شیفت ۶۵۰۰ تذکر لسانی و ۱۰۲۰ مورد تذکر کتبی انجام گرفته است.

وی گفت: بازرسی‌ها در سطح شهرستان ری با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری، بخشداری‌ها، اتاق اصناف، پلیس اماکن و نیروی انتظامی انجام می‌شود و در مدت ۴ روز سپری شده از تشدید محدودیت‌های کرونایی تنها ۱۴۰ واحد صنفی به دلیل عدم پیروی از دستورات ستاد ملی کرونا پلمب شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه تأکید کرد: صنوف با همکاری حداکثری در اجرای طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت جامعه بار دیگر با ایثار و از خودگذشتگی در خط مقدم این مشکلات قرار گرفتند.

ستاره با بیان اینکه همکاری و همراهی اصناف و بازاریان در بسته نگه داشتن مغازه‌های خود قابل تقدیر است، تصریح کرد: با توجه به اینکه اعمال این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان است از آن‌ها درخواست می‌شود تا تخلف واحدهای صنفی را به شماره ۵۵۹۷۴۰۱۷ گزارش دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اصناف با توجه به مسؤولیت اجتماعی که بر عهده داشتند در ماه‌های گذشته برای کنترل و کاهش شیوع کرونا همکاری لازم را به عمل آوردند و با وجود مشکلاتی که برای بسیاری از واحد‌های صنفی ایجاد خواهد شد، اما برای کنترل و ریشه کنی این بیماری همه باید پای کار باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه