مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فقط مشاغل گروه یک از اول آذرماه در شهرری اجازه فعالیت دارند

فرماندار ویژه ری با اشاره به وضعیت قرمز ری گفت: فقط مشاغل گروه یک از اول آذرماه در شهرری اجازه فعالیت دارند.

حسین توکلی کجانی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و محدودیت‌های جدید وضع شده، شهرهای سراسر کشور به سه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز تقسیم بندی و فعالیت ادارات، مراکز تجاری، خدماتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین ترددها بر طبق وضعیت شهرها مشخص می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: با توجه به پایش صورت گرفته وضعیت شهرستان ری در شرایط قرمز (پر خطر) قرار دارد و از اول آذرماه در راستای اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی و همچنین کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا تمامی مشاغل به استثنای مشاغل گروه یک در سطح شهرستان تعطیل خواهند بود.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: مشاغل گروه یک از جمله کارخانه‌های تولیدی – مراکز صنعتی و معدنی و کشاورزی، مراکز خدمات رسان آبفا – برق، گاز – پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت، حمل و نقل عمومی، ادارات و مراکز نظامی – انتظامی و امنیتی – امدادی و ستادی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، مراکز تولید مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی، داروخانه‌ها، مراکز خدمات الکترونیک و پستی، مراکز خدمات اینترنتی، رسانه‌های مکتوب و چاپخانه‌ها، مراکز نگهداری از سالمندان و معلولین، تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو، فروشگاه‌های مصالح ساختمانی، کارگاه‌های صنعتی، خشکشویی ها و آرامستان ها شامل مشاغل ضروری می‌باشند که مجاز به فعالیت هستند.

توکلی کجانی عنوان داشت: تا زمان بازگشت شرایط عادی در شهرستان، این محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت و نظارت بر اجرای این محدودیت‌ها به صورت مستمر صورت می‌گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه