مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تعویض پرچم و زیارت از راه دور حضرت عبدالعظیم (ع) در شب میلادش

همزمان با میلاد باسعادت سید‌الکریم مراسم ختم جمعی زیارت‌نامه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) امشب همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

همزمان با میلاد باسعادت سید‌الکریم مراسم ختم جمعی زیارت‌نامه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) امشب همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. همچنین پرچم گنبد آن حضرت بعد از ظهر امروز تعویض می‌شود.

این برنامه از ساعت ۱۸ امشب برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند با قرائت زیارت‌نامه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در این پویش شرکت کنند. این برنامه از رسانه‌ها و مأذنه‌های مساجد پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش مراسم روز میلاد سید‌الکریم از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۳۰ آبان‌ماه با قرائت دعای کمیل توسط مهدی سماواتی و سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان برگزار و به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

ویژه برنامه روز میلاد با تلاوت قرآن توسط حمید شاکر‌نژاد و ابتهال‌خوانی سیدکریم موسوی از ساعت ۱۹ امشب پنجشنبه ۲۹ آبان‌ماه برگزار و در این برنامه محمد‌رضا غلامرضا زاده مولودی‌خوانی می‌کند. این برنامه از شبکه قرآن زنده پخش می‌شود.

در همین راستا و در ایام میلاد سید‌الکریم به همت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، بیش از ۵۰۰ پرس غذای حضرتی و ۱۷۰ بسته ارزاق در روستای ترک آباد منطقه مرتضی گرد شهرستان ری، بین فقرا و مستمندان توزیع شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.