مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر استان تهران از پایگاه حسن آباد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات و معاون جمعیت هلال احمر استان تهران جهت بررسی ظرفیت های عملیاتی و امدادی پایگاه حسن آباد به حوادث ترافیکی محور تهران قم از پایگاه حسن آباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان ری؛ امروز معاون عملیات امداد و نجات و معاون جمعیت هلال احمر استان تهران جهت بررسی ظرفیت عملیاتی و امدادی نسبت به پاسخگویی حوادث ترافیکی محور تهران قم در پایگاه امداد و نجات حضرت امام خمینی (ره)حسن آباد حضور یافتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ری بیان کرد: برنامه ریزی هایی صورت دادیم تا بتوانیم بزودی با تامین و تخصیص اعتبار لازم بتوانیم با نیرو های متخصص به جایگاه ایده آل پایگاهای امداد و نجات هلال احمر در سطح کشور دست یابیم.

حسین فهیمی افزود: سعی داریم که با حضور نیرو های ماهر و متخصص بتواند پایگاه امداد نجات در حوادث خطرناک موثرتر عمل کند و در رابطه با شرایط فرایند کار و فعالیت در این مجموعه گفت و گو کرد.

وی اظهار کرد: تلفن ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان است تا در موقع حادثه، پایگاه امداد و نجات جهت امداد رسانی اعزام شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه