مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۳۲۰۰ واحد واکسن آنفلوآنزا در مراکز بهزیستی شهرستان ری توزیع شد

مدیر بهزیستی شهرستان ری با اشاره به آسیب پذیر بودن سالمندان و مدجویان این نهاد در مقابل ویروس‌ها، گفت: سه هزار و ۲۰۰ واحد واکسن آنفلوآنزا در مراکز تحت نظر بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

محمدرضا خدابخشی، اظهار داشت: ۲ هزار و ۲۰۰ واحد واکسن به آسایشگاه خیریه سالمندان کهریزک، ۸۰۰ واحد واکسن در  سرای احسان، آوای رضوان و موسسه خیریه فرزندان من توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ واحد واکسن آنفلوآنزا نیز در مراکز شبانه روزی و شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) شهرری توزیع شده است، افزود: اداره بهزیستی براساس اولویت و نیاز بخش های مختلف به واکسن آنفلوانزا به سایر بخش های مورد نیاز نیز واکسن اختصاص خواهد داد.

خدابخشی یادآور شد: اولین نوبت توزیع واکسن آنفلوآنزا طی مهرماه سال جاری در میان مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک صورت گرفت تا این قشر آسیب پذیر اولین گروهی باشند که در مقابل ویروس کرونا و آنفلوآنزا ایمن سازی شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۳۴ مرکز ترک اعتیاد در شهرستان ری وجود دارد، خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره بهزیستی به صورت مستمر نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کمپ های ترک اعتیاد را زیر نظر دارند و با هرگونه تخلف برخورد می کنند.

خدابخشی یادآور شد: حفظ جان مددجویان مراکز تحت پوشش بهزیستی و معتادان کمپ های ترک اعتیاد جزو خط قرمزهای اداره بهزیستی شهرستان ری است برهمین اساس با هرگونه تخلف در این حوزه به شدت برخورد می شود.

هم اکنون ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر تحت پوشش حوزه توانبخشی  بهزیستی شهرستان ری هستند و از خدمات این نهاد استفاده می کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.