مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

احداث مدرسه نیمه‌کاره مسکن مهر کهریزک به خیر نیکوکار واگذار شد

بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر کهریزک که با ۳۰ درصد یشرفت فیزیکی متوقف شده بود برای ادامه کار به خیر نیکوکار واگذار شد.

امین بابایی روز دوشنبه در نشست با خیران مدرسه‌ساز اظهار داشت: یکی از مواردی که همواره در بحث تأمین سرانه آموزشی بخش کهریزک مورد توجه قرار داشته، موضوع احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر است که  سال ۹۷ در زمینی به متراژ ۲ هزار ۶۵۰ مترمربع برای احداث مدرسه خیرساز اختصاص داده شد که اکنون با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل تغییر در روند عملیات اجرایی متوقف شده است.

وی افزود: خوشبختانه امروز آثار برکت حضور و فعالیت خیران مدرسه‌ساز در روستاها و شهرها کاملاً مشهود و مدارس ساخته شده توسط این افراد گواهی بر عمل خیر و انسان‌ دوستانه آنان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که امروز با حضور خیران مدرسه‌ساز از محل احداث پروژه مدرسه مسکن مهر کهریزک داشتیم مقرر شد ادامه پیشرفت پروژه به خیر دیگری واگذار شود تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم باشیم.

بابایی اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در بخش کهریزک در دستور کار بخشداری قرار دارد و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم شاهد تکمیل و راه‌اندازی این پروژه‌ها در سطح بخش باشیم.

بخشدار کهریزک ادامه داد: برای ساخت کلاس‌های درسی، بهبود و نوسازی و بازسازی کلاس‌های درسی در شهرها و روستاهای مختلف بخش کهریزک گام‌های مؤثری برداشته ‌شده است و روزانه شاهد اقدامات خوبی هستیم.

وی افزود: ساختن جامعه پیشرفته و متعالی در سایه آگاهی و علم و دانش اتفاق می‌افتد و هیچ جامعه‌ای بدون علم و دانش و آگاهی به سعادت نمی‌رسد که خیران با احداث مدرسه در راستای این هدف مهّم و متعالی حرکت می‌کنند.

گفتنی است در پایان این جلسه بخشدار به همراه محمدرضا افضلی‌نیا رئیس آموزش و پرورش بخش کهریزک و خیران مدرسه‌ساز از پروژه نیمه‌کاره مدرسه مسکن مهر بازدید کردند.

در سال ۹۳ شمار دانش آموزان کهریزک ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر بوده که در حال حاضر این تعداد دانش آموز به ۳۲ هزار نفر در ۱۲۴ مدرسه رسیده است.
بخش کهریزک با جمعیتی در حدود ۱۶۳ هزار نفر ایرانی و اتباع از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه