مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستکاری قیمت لوازم بهداشتی در انباری در کهریزک

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران از کشف انباری مملو از لوازم آرایشی و بهداشتی در کهریزک خبر داد.

مهدی مهرانگیز در مصاحبه با  خبرگزاری صدا و سیما از کشف انباری مملو از لوازم آرایشی و بهداشتی در کهریزک خبر داد که در این انبار با دستگاهی قیمت‌های قدیمی، پاک و با ۴۰ درصد افزایش قیمت‌ها و تاریخ‌های جدید حک می‌شود.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: بسیاری از این اقلام مربوط به سال ۹۸ است که از طریق دستگاه تاریخ زن و قیمت زن؛ نرخ‌های آن تغییر پیدا می‌کند و در این انبار این گونه ادعا می‌کردند که امسال لوازم آرایشی و بهداشتی ۴۰ درصد افزایش قیمت داشته است و به همین علت به همین میزان افزایش قیمت می‌دادند و نرخ جدید را حک می‌کردند.

وی افزود: البته در میان این اقلام لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته هم بود که آن‌ها را نیز با تاریخ جدید روانه بازار می‌کردند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در میان این اقلام کالا‌هایی از یک شرکت فرانسوی هم دیده می‌شد که در حال بررسی هستیم آیا نشان این شرکت جعل شده یا به صورت قاچاق وارد شده است.
آقای مهرانگیز افزود: ارزش کالا‌های موجود در این انبار در حال بررسی است و پرونده برای بررسی به تعزیرات حکومتی شهرستان ری ارسال شد و دادستانی هم با توجه به دستور اکید دادستان تهران با این متخلفان برخورد قاطع خواهد کرد.
وی گفت: این انبار پلمب شد و کارشناسان بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در حال بررسی بیشتر اقلام موجود در آن هستند.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه