مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای طرح پویش ایران مهربان با تاکید فرمانداردر شهرستان ری

رئیس کمیته امداد شهرستان ری از اجرای طرح پویش ایران مهربان با مشارکت نیکوکاران و دستگاههای اجرایی این شهرستان با هدف رسیدگی به فرزندان ایتام و نیازمندان در جامعه خبر داد.

ابراهیم ذوالفقاریان در جلسه هماهنگی اجرای طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی در قالب پویش ملی ایران مهربان با مشارکت کارکنان دستگاه های دولتی و خصوصی که با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار، بخشداران و سایر مسئولان در محل فرمانداری ری برگزار شد، با بیان تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت گفت: هم اکنون ۲۵۹ فرزند یتیم و ۸۹۵ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ری افزود: کمک هزینه تحصیلی، بیماری، کمک به ساخت ،خرید و تعمیرات مسکن و تأمین جهیزیه از جمله راه های صرف کمک های حامیان به این خانواده ها است.

وی ضمن قدردانی از کارکنان ادارات که حامی فرزندان نیازمندان هستند، بیان کرد: تاکنون نسبت به معرفی و اهداف اجرای این طرح برای بیش از ۴۰ بانک ،فروشگاه های خصوصی و دولتی تشریح شده و شناسنامه های ایتام و محسنین به این مراکز تحویل شده است.

ذوالفقاریان تأکید کرد: رسیدن به نقطه مطلوب و برخورداری کودکان تحت حمایت کمیته امداد از امکانات بهتر در جامعه را منوط به همکاری همه اقشار جامعه است.

گفتنی است است: طی این جلسه مقررشد دبیرخانه ویژه پویش ایران مهربان در فرمانداری شهرستان ری ایجاد شود و هر کدام از ادارات یک رابط ویژه این دبیرخانه داشته باشند.

* تأکید حسین توکلی کجانی در خصوص پی گیری بخشداران برای اجرایی شدن طرح پویش ایران مهربان در شهرستان ری

حسین توکلی کجانی ،فرماندار شهرستان ری و معاون استاندار تهران نیز در این نشست نسبت به پی گیری بخشداران برای اجرایی شدن این طرح در سطح شهرستان ری تأکید کرد و گفت: امیدواریم با پی گیری های بخشداران این شهرستان تا پایان امسال هزار کارمند در قالب این طرح به جمع حامیان طرح هرکارمند، یک فرزند معنوی بپیوندند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه