مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تحقق ضرب‌الاجل یک هفته‌ای بخشدار کهریزک؛ منشاء بوی نامطبوع روستای دوتویه شناسایی شد

در راستای نارضایتی اهالی روستای دوتویه مبنی بر انتشار بوی نامطبوع با تعیین ضرب‌الاجل بخشدار کهریزک، منشاء بوی نامطبوع روستای دوتویه شناسایی و برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، در راستای مطالبه‌گری اهالی روستای دوتویه مبنی بر انتشار بوی نامطبوع در حوالی مناطق مسکونی در این روستا و تخلیه فضولات و خون‌آبه‌های دامی کشتارگاه‌های اطراف آن،  امین بابایی بخشدار کهریزک ضمن بازدید از این روستا، بلافاصله طی تماس تلفنی با مسئولان محیط زیست انتقال خون‌آبه‌های دامی به این منطقه را مذموم برشمرده و خواستار برخورد جدی با مجموعه کشتارگاه‌های پیرامونی ظرف مدت یک هفته شد.

بلافاصله پس از ضرب‌الاجل بخشدار کهریزک در رفع بوی نامطبوع در مناطق مسکونی روستای دوتویه و جلب رضایت اهالی روستا، گشت مشترکی از تیم بازرسی بخشداری کهریزک به همراه مأموران محیط زیست از کشتارگاه‌های اطراف روستای دوتویه بازدید کردند.

در این راستا پس از دریافت گزارش عملکرد فعالیت کشتارگاه‌ها و پیگیری بخشدار کهریزک از اداره محیط زیست شهرستان ری، کشتارگاه‌ها با انجام اقدامات لازم مکلف به راه‌اندازی مراکز سپتینگ و پسآب خود شدند و بار دیگر با حضور بخشدار کهریزک از محل دپوی خون‌آبه‌های دامی با همراهی اهالی روستا، مشکل تخلیه خون‌آبه‌های دامی و انتشار بوی نامطبوع ناشی از آن مورد پیگیری قرار گرفت که طبق اذعان اهالی روستا و همچنین بازدید میدانی مشکل برطرف شده بود.

امین بابایی در جمع اهالی روستا اظهار داشت: انتشار بوی نامطبوع در روستای دوتویه به علت ایجاد مشکلات زیست محیطی، عدم تصفیه فاضلاب کشتارگاه‌ها برای ورود به شبکه فاضلاب و نیز مشکلات بهداشتی بود که با اهتمام جدی مسئولان محیط زیست در حال حاضر مشکل برطرف شده است.

وی تصریح کرد: هر چند کارخانه‌های مستقر در بخش کهریزک گام‌های موثری در بحث اشتغالزایی و جهش تولید داشته‌اند اما این موضوع نباید دستاویزی برای صنعتگران و کارخانه‌داران گردد که بدون رعایت الزامات زیست‌محیطی سبب نارضایتی عمومی گردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.