مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف بیش از 100 تن گوشت منجمد تاریخ مصرف گذشته در کهریزک/ برخورد قاطع و قانونی با اخلال‌گران سلامت جامعه

بخشدار کهریزک با اشاره به کشف بیش از 100 تن گوشت منجمد تاریخ مصرف گذشته در کهریزک گفت: برخورد قاطع و قانونی با اخلال‌گران سلامت جامعه در دستور کار ما قرار دارد.

امین بابایی در حاشیه بازدید از واحد سردخانه نگهداری از گوشت در کهریزک در جمع خبرنگاران،  اظهار داشت: در چارچوب وظایف حاکمیتی و دفاع از حقوق سلامت شهروندان، گشت مشترکی با همکاری نمایندگان اتاق اصناف، حوزه قضائی، بخشداری کهریزک، دامپزشکی و مأموران انتظامی از واحدهای کشتارگاهی در سطح شهر کهریزک برگزار شد.

وی سپس با اشاره به گزارش‌های دریافتی مبنی بر وجود سردخانه‌ نگهداری از گوشت فاسد در کهریزک گفت: طی پیگیری‌های اتاق اصناف شهرستان ری و اقدامات فنی، بازرسان موفق شدند هویت مالک انبار و محل بسته‌بندی گوشت‌های فاسد را شناسایی و با هماهنگی تیم بازرسی برای بررسی دقیق موضوع به محل مذکور اعزام شدند

بخشدار کهریزک بیان کرد: با بازرسی از این واحد متخلف بیش از 100 تن گوشت منجمد برزیلی تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

بابایی ادامه داد: بخشداری کهریزک با واحدهای متخلف و کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، به عنوان اخلالگر سلامت جامعه، بدون اغماض برخورد و اقدامات قانونی را در دتسورکار قرار می‌دهد.

وی همچنین تصریح کرد: پرونده تخلف این واحد صنفی توسط نماینده دامپزشکی شهرستان ری مورد پیگرد و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

 

انتهای پیام/

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه