مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کرونا سبب توقف فرزندخواندگی در شهرستان ری نشده است

بهزیستی شهرستان ری در حوزه فرزند خواندگی در شرایط کرونا نه تنها عقب نشینی نکرده بلکه این مهم را تسریع بخشیده است.

مدیر بهزیستی شهرستان ری با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری ۹۵ فرزند در شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) اقامت داشتند که  ۸۸ نفر از فرزندان به خانواده ها تحویل داده شدند که دیگر این کودکان شرایط ترخیص نداشتند.

محمدرضا خدابخشی در ادامه بیان داشت: شیوع و گسترش ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ سبب توقف روند فرزندخواندگی در شهرستان ری  نشده است.

معاون امور اجتماعی مدیریت بهزیستی شهرستان ری نیز در این خصوص اظهارداشت: در حوزه فرزند خواندگی و واگذاری فرزند به خاطر شرایط کرونا نه تنها توقف نکردیم بلکه سرعت بیشتری به کار دادیم، در کمیته های واگذاری فرزند خواندگی که هفتگی برگزار می شود ما با هیچ مشکلی مواجه نبودیم،  دیدار خانواده ها اگرچه از دور صورت می گرفت اما با موفقیت بود.

معاون اجتماعی بهزیستی ری افزود: شایان ذکر است تاسیس دو مرکز و خانه نوباوگان در دستور کار حوزه معاونت اجتماعی قرار دارد که پس از انجام پروسه های اداری، راه اندازی می شوند.

وی در پایان گفت: در خصوص نظارت مراکز غیر دولتی بر روند واگذاری فرزندان به خانواده های فرزند پذیر، جلسه هم اندیشی در خصوص معایب و مزایای شروع طرح با مرکز غیر دولتی مجری طرح برگزار و مقرر شد طرح نظارت بر واگذاری فرزندان بصورت آزمایشی آغاز و بررسی های لازم صورت پذیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.