مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

‌ دامداری‌های کوچک در شهرستان ری ساماندهی می‌شود

بخشدار قلعه نو از توابع شهرستان ری با اشاره به اینکه این بخش به عنوان پایلوت عرضه گوشت قرمز با قیمت مناسب توسط دامداری‌های کوچک انتخاب شده‌است، گفت: دامداری های کوچک این منطقه ساماندهی می‌شود.

علیرضا صادقی، اظهار داشت: بخش قلعه نو با دارا بودن تعداد زیادی از دامداری های خرد ظرفیت بسیار مناسبی برای عرضه گوشت قرمز با قیمت مناسب دارد که باید در وهله اول این دامداری های ساماندهی شوند.

وی اشاره به اینکه اطلاعات دامداری های خرد بخش قلعه نو در حال تکمیل شدن است، افزود: این طرح در راستای حمایت از سیاست های جهش تولید و تولید داخلی، حمایت از دامداران خرد و حذف واسطه های سودجو انجام می شود.

صادقی اضافه کرد: امیدواریم با انجام این طرح و حذف واسطه ها دامداران محصولات خود را با قیمت مناسب دست مصرف کنندگان واقعی برسانند تا شاهد کاهش قیمت ها در بازار باشیم.

این مسئول با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی دامداری های خرد به معنای جمع آوری مراکز عرضه دام فروشان در منطقه نیست، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح تمامی فرآوردهای دامی اعم از گوشت قرمز و شیر در یک جا و به صورت یکپارچه به مشتریان عرضه می شود.

صادقی یادآور شد: اجرای این طرح در جهت حمایت از دامداران خرد و مصرف کنندگان اجرا می شود.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو است.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.