مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مراقبت از ماموریت های ذاتی امور پرورشی در کرونا

مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری در نشست مدیران وهمکاران معاونت پرورشی در فضای مجازی، ماموریت‌های ذاتی امور پرورشی را وظیفه مهم مدیران و معاونین در زمان کرونا دانست.

علی‌یزدان‌پناه موضوع مراقبت‌از سلامت خود و خانواده در برابر ویروس کرونا را موضوعی مهم خواند و افزود: ماموریت‌های ذاتی امور پرورشی در کرونا امری مهم است که باید روی آن تاکید کرد.
او در ادامه گفت: ما حضور دانش‌آموزان را درفعالیت‌های آموزشی‌ و پروشی از دست دادیم و بدیهی است که بسیاری از ماموریت‌های ما با حضور دانش‌آموزان رنگ و بوی خاصی به خود می‌گرفت، برای مثال(تربیت بدنی،قرآن‎و‎‌احکام،مراقبت‌ها و پیش گیری‌ها) همه با حضور دانش‌آموزان در محیط مدرسه اتفاق می‌افتاد ولی امسال برای اینکه متناسب با شرایط عمل کنیم و از این ماموریت‌های ذاتی خودمان غافل نباشیم، این ماموریت‌ها را از طریق فضای مجازی و برنامه شاد انجام می‌دهیم.
یزدان‌پناه در پایان خاطرنشان کرد: همکاران علاوه بر تولید محتوا و انتشار آنها و دادن تمرینات به دانش‌آموزان با خلاقیت‌هایی که همیشه داشتند این ماموریت‌ها را در صفحات مجازی رنگ و بوی ویژه‌ای داده وموجب تاثیرپذیری بیشتر دانش‌آموزان شوند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه