مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پویش کمک‌های مردمی و هم‌کلاسی مهربان در شهرری

پویش کمک‌های مردمی و هم‌کلاسی مهربان به همت بسیج دانش‌آموزی شهرستان ری و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با هدف دستگیری از نیازمندان با حضور مدیران مدارس این ناحیه در مدرسه امیرالمونین (ع) منطقه برگزار شد.

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری دراین رابطه گفت: همانطور که بحث کمک به افراد در احادیث و دین اسلام آمده است پویش همدلی و کمک‌های مومنانه هم با هدف دستگیری افرادی ایجاد شده است که با توجه به شرایط فعلی و محدود بودن کارها نیازمند کمک هستند.

او ادامه داد: کمک کردن به افراد نیازمند و کم‌توان دراین شرایط کرونایی و تحریمات، لازمه امروز کشور ما است مردم با کمک کردن به یکدیگر در این روزهای سخت، اتحاد و همدلی خود را در برابر نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهند و مشت محکمی برای استکبار جهانی خواهند بود.

نوروزیان با اشاره به اینکه تهیه و بسته‌بندی این اقلام چیزی حدود یک ماه و نیم زمان برده است، گفت: امروز تقریباً حدود ۱۳۰۰ بسته آماده شده است که شامل لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی است که به دانش‌آموزان اهدا خواهد شد.

او با بیان اینکه سال‌های قبل کمک‌های مختلفی به دانش‌آموزان نیازمند عرضه می‌شد، افزود: طی سال تحصیلی با عناوین مختلف کمک‌هایی به دانش‌آموزان نیازمند عرضه می‌شد اما امسال با غیرحضوری شدن مدارس این کار به صورت مجازی انجام شد و جز بسیج ،خیرانی هم در بحث تهیه تبلت و لوازم دیگر برای دانش‌آموزان کمک حال‌ ما بوده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به هزینه اینترنت دانش‌آموزان برای خانواده‌ها عنوان کرد: بستر شاد امروز به مرحله‌ای رسیده است که بیشتر نیازهای آموزشی و ارتباط دو سویه را فراهم می‌کند و بسیاری از مدارس از شاد ارتباط برقرار می‌کنند که اینترنت آن رایگان است و تاکید ما این بوده که از اپلیکیشن‌های دیگر برای آموزش استفاده نشود.

منبع خبرگزاری پانا
از طريق شیدا مشهور
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.