مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۳۹ هزار راس دام در شهرستان ری پلاک‌کوبی شدند

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۶۰ هزار دام سبک و سنگین در این شهرستان وجود دارد، گفت: ۳۹ هزار دام برای جلوگیری از قاچاق پلاک‌کوبی شدند.

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری، اظهار داشت: نظارت برحوزه دام باید به صورت مستمر توسط اداره دامپزشکی، جهادکشاورزی، نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی انجام شود.

وی با بیان اینکه افراد سودجویی با قاچاق دام قصد تاثیر گذاری منفی بر بازار گوشت را دارند، تاکید کرد: برخورد قانونی با این افراد باید به شدت انجام شود.

توکلی اضافه کرد: پلاک کوبی دام های سبک و سنگین با ارایه بسته های تشویقی به دامداران و فرهنگ سازی مناسب باید ادامه داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه امروز موضوع قاچاق کالا و ارز در کمیسیونی با سطوح ملی، استانی و شهرستانی مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: این امر نشان می‌دهد زمان آن رسیده که در حوزه واردات و صادرات کالا، رویکرد اقدامات سنتی به مدرن تغییر یابد.

توکلی یادآور شد: موضوع احداث انبار تملیکی در شهرستان ری، بمنظور تسهیل در جمع آوری کالاهای دارای دستورات قضایی باید با سرعت بیشتری توسط اتحادیه انبارداران پیگیری شود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان با دارا بودن تعداد زیاد دامداری دام سنگین و گله داران دام سبک یکی از قطب های تولید گوشت قرمز و شیر در استان تهران محسوب می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه