مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بانک اطلاعات فعالان قرآنی شهرستان ری تدوین می شود

نشست بررسی وضعیت فعالان قرآنی شهرستان ری به ریاست «عباس سلیمی» رئیس شورای توسعه و ترویج فرهنگ و علوم قرآنی شهرستان ری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در ابتدای این نشست عباس سلیمی» رئیس شورای توسعه وترویج فرهنگ و علوم قرآنی شهرستان ری با اشاره به اهمیت ایجاد شورای توسعه فرهنگ قرآنی برای هم افزایی ظرفیت ها و بکارگیری استعدادها در مسیر ترویج فرهنگ کلام آسمانی تاکید کرد: هر قدر که در توان داریم باید در خدمت قرآن باشیم و خداوند را شاکریم که این توفیق بزرگ الهی نصیب ما شده است.

وی هم افزایی مسئولان شهرستان ری در شرایط کنونی را مغتنم شمرد و افزود: این ظرفیت ایجاد شده، فضای خوبی را برای ترویج و توسعه فرهنگ و معارف قرآن رقم زده است.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، تقویت نشست های کارشناسی و ایجاد بانک اطلاعاتی قوی و درجه بندی فعالان قرآنی را از مقدمات طرح ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان ری برشمرد.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به تشریح امور قرآنی شهر و سابقه اقدامات متمرکز قرآنی تحت عنوان «شهر نمونه قرآنی» پرداخت.

وی تشکیل شورای توسعه فرهنگ و علوم قرآنی با هدف هم افزایی ظرفیت نهادها را مهم ارزیابی کرد و افزود: با ایجاد کارگروه مشورتی متشکل از نمایندگان دستگاه های شهرستانی و تعمیم آن در مقیاس بخش های شهرستان ری، امکان شناسایی بهتر فعالان قرآنی فراهم می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه