مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

واکنش مدیرکل اوقاف تهران به حاشیه‌های حفاری برای عتیقه در ری

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران گفت: تصور اینکه حفاری و کشف سکه‌ها در آستان شیخ صدوق(ره) با برنامه‌ریزی یا اطلاع قبلی اتفاق افتاده، صحت ندارد و این مطلب را تأیید نمی‌کنیم.

مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم ضمن حضور در شهرستان ری مراسم تکریم و تقدیر از حجت الاسلام صادقی را برگزار و حجت الاسلام سیدی را به عنوان مدیر جدید اوقاف این شهرستان معرفی کنیم.

وی گفت: حجت الاسلام سیدی از مدیران باسابقه و خدوم استان تهران است که امیدواریم تدابیر و سیاست‌های ریاست سازمان اوقاف را در راستای خدمت به مردم در شهرستان ری که دارای موقوفات متعدد و امامزاده‌های واجب التعظیم زیادی است، با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتری ادامه دهد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران در رابطه جابه‌جایی مدیر آستان امامزاده عبدالله(ع) شهرری به عنوان یکی از حواشی ماه‌های اخیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری، ابراز کرد: همه مدیران در جایگاه خدمتی خود در حال انجام وظیفه هستند اما بالاخره گاهی مدیران جابه‌جا می شوند و با تکریم و احترام مسؤولیت جدیدی را عهده‌دار می‌شوند؛ آستان امامزاده عبدالله(ع) نیز یک مکانی دارای زیارتگاه همراه با قبور و مدفن بزرگان و مشاهیر شیعه است و ما با احترام و تکریم کامل در این بقعه خدمت می‌کنیم.

عبداللهی اضافه کرد: گاهی در اثنای کار مسائلی به وجود می‌آید که این مسائل با تدبیر، مشورت و همدلی با سایر مسؤولان حل می‌شود و از رسانه‌ها نیز می‌خواهیم در این مسیر روشنگری کنند و خدمات و اقدامات سازمان اوقاف را در رابطه با پیشگیری از بیماری کرونا اطلاع رسانی کنند.

وی پیرامون حواشی ایجاد شده درخصوص کشف سکه‌های عتیقه در آستان ابن بابویه تصریح کرد: در مورد موضوع سکه‌ها من همین قدر اطلاع دارم که دو نفر قبرکن در حین حفر قبر تعدادی سکه پیدا کرده‌اند که دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی به این موضوع ورود کرده و در چارچوب قانون و مقررات همه چیز شفاف و معلوم است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران خاطرنشان کرد: تصور اینکه حفاری و کشف سکه‌ها، با برنامه‌ریزی قبلی یا با اطلاع قبلی اتفاق افتاده، صحت ندارد و این مطلب را تأیید نمی‌کنیم.

عبداللهی در پایان به سوأل خبرنگار فارس مبنی بر ادعای رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری و طرح وجود مافیا و سلطان قبر در بقاع متبرکه و حاشیه سازی این موضوع پاسخی نداد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه