مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۳۵ مدرسه در شهرری دوشیفته است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: ۳۵ مدرسه دوشیفته در شهرری فعال است که این موضوع نشانگر کمبود مدرسه در این ناحیه است.

محسن نوروزیان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متوسط سن مدارس شهرری بین ۲۷ تا ۲۸ سال است و اکثر آنها نیاز به بازسازی، نوسازی و تعمیر دارند.

وی با تاکید بر اینکه ناحیه یک شهرری نیاز به ساخت مدرسه دارد، افزود: مشکل کمبود فضای آموزشی در منطقه باید در اختیار خیرین مدرسه ساز قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری خاطر نشان کرد: ناحیه یک ری در حال ساخت ۴ مدرسه است و در سه سال گذشته هم چهار مدرسه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به اجرای طرح آجر به آجر در نوسازی و احداث مدارس ناحیه یک اشاره کرد و گفت: توسعه فضاهای آموزشی و رفع کمبودها در منطقه کهریزک و منطقه فشافویه از اهداف اجرای طرح آجر به آجر محسوب می‌شود.

نوروزیان عنوان کرد: کمک های کوچک و بزرگ حتی به اندازه یک آجر هم می تواند در راستای توسعه فضاهای آموزشی موثر باشد.

وی به اهمیت نقش والدین در ارتباط بین اولیاء مدرسه و خانواده و اثرآن اشاره کرد و گفت: والدین با ارتباط گیری مستمر بین خود و مدرسه می توانند به عرصه آموزش کمک کرده و موثر باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: اولیاء، مدارس، معلمان و مدیران مکمل یکدیگر بوده و در تربیت و آموزش به دانش آموزان اثرگذار هستند.

شهرستان ری با چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو و مناطق کهریزک و فشافویه است.

حدود  ۴۳ هزار دانش آموز در ۱۵۳ مدرسه آموزش و پروش ناحیه یک شهرری تحصیل می کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه