مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری از ایجاد مراکز تبادل کتاب حمایت می شودB

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری: از ایجاد مراکز تبادل کتاب حمایت می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از مرکز تبادل کتاب در حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری دیدن کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این مرکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، اقدام این مرکز که با هدف چرخش کتاب در جامعه، جلوگیری از انبار کردن کتاب و استفاده سریع و ارزان از منابع مکتوب صورت گرفته است، را قابل تحسین دانست.

وی افزود: از آنجائیکه قیمت کتاب افزایش قابل توجه ای داشته است و دسترسی تمامی اقشار مردم به اقدامات حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میسر نیست، اینگونه فعایت ها در ارتقاء سرانه مطالعه، مفید خواهد بود.

وی از ایجاد مرکز تبادل کتاب در دیگر بخش های شهرستان ری استقبال کرد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از این اقدام فرهنگی حمایت خواهد کرد.

گفتی است، در طرح یادشده، کتاب‌هایی که برای مبادله به مرکز آورده می شود، قیمت گذاری شده و وارد چرخه فروش می‌شود و شخص فروشنده با همان مبلغ می‌تواند از کتاب‌های دیگر موجود مرکز کتاب که شامل کتاب های نو و دست دوم است، با تخفیف های متنوع خریداری کند.

این اقدام فرهنگی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی حسن آباد در فرهنگسرای پیامبر اعظم (ص) در حال انجام است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه