مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پلمب ۳۵ قهوه‌خانه و سفره‌خانه متخلف در ری/ انجام تتو در قهوه‌خانه

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت:در بازرسی‌های به عمل آمده از صنوف بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، سفره‌خانه و قهوه‌خانه‌های عرضه‌کننده قلیان پلمب شدند.

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به فعالیت غیرمجاز سفره‌خانه‌های شهرستان ری، اظهار کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی بازرسی‌های اتاق اصناف شدت و جدیت بیشتری پیدا کرد لذا بازرسان این اداره در بازرسی‌های سرزده و گشت‌های مشترک در دو هفته اخیر تعداد ۳۵ سفره‌خانه و قهوه‌خانه متخلف را شناسایی و پلمب کردند.

وی گفت: در این واحدهای صنفی هیچ‌یک از موارد بهداشتی و اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا رعایت نمی‌شد لذا تمامی این واحدها به دلیل تشخیص تهدید علیه بهداشت عمومی به دستور مقام قضایی پلمب و پرونده برای رسیدگی به مراجع مربوطه ارجاع شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: در این بازرسی‌ها سفره‌خانه‌ای متخلف شناسایی شد که اقدام به انجام تتو برای اشخاص می‌کرد لذا به دستور دادستان شهرستان ری وسایل و‌ ادوات مربوط به تتو به همراه مشروبات الکلی از محل ضبط و سفره‌خانه پلمب شد.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود برای حفظ سلامتی و با توجه به شرایط موجود کشور از حضور در محل‌های پرخطر از جمله قهوه‌خانه و سفره‌خانه‌ها که در آن قلیان عرضه می‌شود خودداری کرده و در صورت مشاهده، واحدهای متخلف را به مراجع مربوطه اطلاع‌رسانی کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه