مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پرونده ۲ بازرس متخلف اتاق اصناف ری در حال رسیدگی است

دادستان شهرستان ری گفت: پرونده دو بازرس اتاق اصناف که از صاحب انبار آرد رشوه گرفته بودند، در شعبه بازپرسی دادسرا در حال رسیدگی است.

غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی بازرسی‌های اتاق اصناف از انبارهای سطح شهرستان، دو نفر از بازرسان اتاق اصناف با مراجعه به یک انبار آرد در شهرری، از صاحب انبار درخواست رشوه کرده و مبلغ ۱۲ میلیون تومان رشوه دریافت کرده اند که پرونده قضایی برای این دو نفر تشکیل شده است.

وی گفت: رئیس اتاق اصناف شهرستان ری به محض اطلاع از این موضوع، دو بازرس را از اتاق اصناف اخراج کرده و متعاقب تشکیل پرونده در دادسرا، خودش نیز از این دوفرد شکایت کرده و درخواست برخورد قاطع کرده است.

دادستان شهرستان ری با بیان اینکه تخلف این انبار هنوز برای مراجع قضایی محرز نشده است، گفت: طبق ادعای اتاق اصناف، این انبار تخلفی نداشته و بازرسین بی جهت از صاحب انبار رشوه گرفته اند که البته باید این ادعا را به صورت کتبی به دادسرا ارسال کنند.

نوفرستی در ادامه با اشاره به اینکه پرونده این دو نفر در شعبه بازپرسی دادسرا در حال رسیدگی است، بیان کرد: اتاق اصناف در بحث کشفیات و مبارزه با فساد عملکرد خوبی دارد و بی انصافی است که بخواهیم تخلف دو بازرس را به عنوان فساد اتاق اصناف عنوان کنیم.

وی در پایان درخصوص قانون دریافت رشوه خاطرنشان کرد: طبق قانون از کسی که رشوه گرفته می شود، اگر مستاصل باشد یعنی حق به جانب است اما اگر رشوه را پرداخت نکند کار قانونی اش انجام نمی شود و همچنین اگر خودش این موضوع را به مراجع قضایی اعلام کند، رشوه را از متهم گرفته و به شاکی پس می‌دهیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه