مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حفاری ۴ ایستگاه مترو درشهرری/خط ۶ مترو به حرم حضرت عبدالعظیم می‌رسد

مدیرعامل شرکت متروی تهران درباره ورود دستگاه حفار مکانیزه به ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی اظهار داشت: این موضوع به معنای شروع حفاری آخرین مقطع از بخش توسعه جنوبی خط ۶ مترو است.

علی امام، مدیرعامل شرکت متروی تهران ، درباره ورود دستگاه حفار مکانیزه به ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی اظهار داشت: این موضوع به معنای شروع حفاری آخرین مقطع از بخش توسعه جنوبی خط ۶ مترو است.

وی با اشاره به اینکه ورود این دستگاه حفاری مکانیزه به ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی در شهرری امروز با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران، مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمدعلیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران و شهردار منطقه ۲۰ و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، گفت: توسعه مترو در شهر ری مورد توجه قرار گرفته و اقدامات لازم برای ساخت ۴ ایستگاه مترو به نام‌های چشمه علی، شهید غیوری، میدان حضرت عبدالعظیم حسنی و ایستگاه حرم در شهرری مورد توجه است.

مدیرعامل شرکت متروی تهران بیان داشت: تا پایان سال حفاری این چهار ایستگاه به اتمام می‌رسد و خط ۶ مترو که در حال حاضر تا دولت آباد ساخته شده به زودی از دولت آباد به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی می‌رسد.

امام گفت: در صورتی که ۱۲۰۰ متر حفاری توسط دستگاه حفار مکانیزه انجام گیرد توسعه جنوبی خط ۶ به اتمام خواهد رسید همچنین افتتاح ۱۲ ایستگاه جدید تا پایان سال مد نظر قرار گرفته و برنامه ریزی‌ها در این راستا انجام شده است همچنین علاوه بر این که انشاالله امسال سالی پر بار خواهیم داشت برای سال آینده نیز افتتاح بیشتر ایستگاه‌های جدید را در دستور کار قرار داده‌ایم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه