مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کسب رتبه نخست مقابله با کرونا توسط شهرستان ری

فرماندار شهرستان ری گفت: با کمک سپاه و بسیج شهرستان ری توانسته رتبه نخست را در حوزه مبارزه با کرونا کسب کند.

حسین توکلی فرماندار ری در مراسم تجلیل از حافظان سلامت که پیش از ظهر امروز در بیمارستان فیروزآبادی شهرری برگزار شد، گفت: شهرری با پیشینه مذهبی غنی و همدلی بسیار خود، توانست موج اول و دوم کرونا را با موفقیت مهار کند و همچنین این شهرستان با کمک سپاه و بسیج توانسته رتبه نخست را در حوزه مبارزه با کرونا کسب کند.

وی افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقوله مقابله کرونا نقشه راهی است برای اعضای ستاد مقابله با کرونا و تمام این رهنمودها در شهرستان ری مدنظر قرار گرفته و استفاده شده است.

فرماندار ری با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت در شرایط کنونی افزود: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان همه باید با وحدت کنار هم بایستیم و اگر امروز می‌خواهیم مشکلات کشور رفع شود حتماً باید وحدت را حفظ و از آن صیانت کرد.

توکلی با بیان اینکه در شهرستان ری از ۹ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر تست پی‌سی‌آر گرفته شده است، گفت: این اقدام مهم توسط بخش های بهداشت و درمان شهرستان ری انجام شده است.

وی درباره تکمیل ساختمان ۳۲۰ تخت‌خوابی بیمارستان فیروزآبادی خاطرنشان کرد: قرار است به زودی و بعد از ۱۲ سال، با کمک اعتباری دولت و تلاش‌های وزارت بهداشت این ساختمان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی هرچه سریع‌تر مورد بهره‌برداری کامل قرار گیرد تا در راستای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.