مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بخشدار کهریزک: رسیدگی به موضوعات فرهنگی و زیست محیطی در اولویت مجمع مشورتی جوانان بخش کهریزک قرار گیرد

بخشدار کهریزک گفت: با توجه به شرایط خاص بخش کهریزک به جهت سرریز آسیب های اجتماعی پایتخت و همچنین ظرفیت های موجود، باید مسائل فرهنگی و زیست محیطی در این مجمع مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

امین بابایی در دیدار و گفتگوی صمیمانه با جمعی از اعضای هسته مرکزی شورای مشورتی جوانان شهرستان ری، با تاکید بر تقویت مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری اظهار داشت: بخشداری کهریزک این آمادگی را دارد تا با همه توان برای شناسایی و جذب نخبگان علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری منطقه در راستای ایجاد یک مجمع مشورتی پر قدرت و موثر، تمامی اقدامات لازم را انجام دهد.

 

وی بیان کرد: ماه گذشته با اطلاع رسانی صورت گرفته در سطح شهرها و روستاهای بخش کهریزک، از جوانان نخبه منطقه برای حضور در مجمع مشورتی بخش کهریزک دعوت بعمل آمد و طی فرآیند ثبت نامی، تعدادی از جوانان نخبه به عنوان عضو مجمع مشورتی انتخاب شدند.

 

بخشدار کهریزک سپس با اشاره به اولویت های بخش کهریزک افزود: با توجه به شرایط خاص کهریزک به جهت سرریز آسیب های اجتماعی پایتخت و همچنین ظرفیت های موجود، باید مسائل فرهنگی و زیست محیطی در این مجمع مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

 

بابایی تصریح کرد: مسائل مربوط به جوانان باید در اولویت قرار بگیرد و به اندیشه آن ها بها داده شود تا برای اداره آینده جامعه سرمایه گذاری کرده باشیم.

 

وی ادامه داد: باید براساس رشته تحصیلی، تجربه و علاقه اعضای مجمع مشورتی جوانان در جلسات شهرستانی حضور داشته باشیم و ضمن بهره گیری از تفکرات و نظرات آنان، با کسب تجربه‌های بیشتر راهکارهای اجرایی بیشتری ارائه دهیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه