مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جشنواره مجازی «صبحانه روستایی در یک گردش روستایی» در شهرستان ری برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ری گفت: جشنواره مجازی «صبحانه روستایی در یک گردش روستایی» با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای محموداباد شهرستان ری برگزار می‌شود.

، امیر مسیب رحیم زاده (رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ری) گفت: شهروندان تهرانی می توانند در نزدیک‌ترین فاصله تجربه یک روستا گردی را داشته باشند و با برگزاری این جشنواره به دنبال معرفی ظرفیت‌های گردشگری روستاهای شهرستان ری هستیم.

محمدرضا خداداد (رئیس شورای روستای محمودآباد و دبیر این جشنواره) نیز گفت: یکی دیگر از اهداف این جشنواره گردشگری معرفی یک صبحانه‌های روستایی ارگانیک به گردشگران است که می‌توانند با حضور در مناطق روستایی آن را تجربه کنند.

خداداد گفت: فرهنگ غذایی ما بخشی از تاریخ و هویت این سرزمین است که به عنوان یک میراث ارزشمند امروز به دست ما رسیده است و این فرهنگ اصیل غذایی بر اساس ذائقه، طب سنتی و منطقه جغرافیایی برای ما به جای مانده است که باید در حفظ آن نهایت تلاش و کوشش را انجام دهیم.

خداداد افزود: اجرای این جشنواره مجازی ضمن ترویج یک فرهنگ غذایی سالم موجب معرفی ظرفیت‌های گردشگری روستایی می‌شود.

دبیر اجرایی این جشنواره خاطر نشان کرد: این برنامه از نیمه دوم آبان‌ها به صورت هفتگی برای علاقه مندان به روستاگردی برگزار می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه