مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری: «کریم اکبری مبارکه» با آثارش در یادها می ماند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری درگذشت «کریم اکبری مبارکه» هنرمند باسابقه تئاتر، سینما و تلوزیون اهل شهرری را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید حسن صفوی» با صدور پیامی درگذشت «کریم اکبری مبارکه»، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون را به جامعه هنری به ویژه هنرمندان شهرستان ری تسلیت گفت.

 وی نوشته است: خبر درگذشت بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را ناباورانه شنیدیم و مثل تک تک مردم عزیز ایران متاثر شدیم.

مرحوم «کریم اکبری مبارکه» از هنرمندان توانایی بود که همیشه با روی باز و انگیزه ای فراوان کار می‌کرد؛ چون عاشق مردم و فرهنگ و هنر این سرزمین بود؛ در چدین برنامه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری نیز همکاری و حضوری فعال داشت و به زادگاه خود عشق می ورزید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری افزود: این بازیگر با نقش‌هایی به یادماندنی، جای خود را در دل همه باز کرده بود و مردم وی را با این آثار به یاد خواهند داشت.

اینجانب، درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، جامعه هنری و مردم کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن هنرمند والا مقام رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه