مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کنترل بیماران ناقل کرونا از اولویت های اساسی حوزه سلامت شهرستان ری است

معاون استاندار تهران گفت: کنترل بیماران ناقل کرونا و پایش قرنطینه ها از اولویت های اساسی حوزه سلامت شهرستان ری است

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری عصر سه شنبه ۶ آبان ماه در جلسه هیئات نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت بیماری کرونا، ضمن قدردانی از همراهی دستگاه ها در اجرای مصوبات پیرامون مقابله با کرونا با اشاره به دیدار اعضای ستاد ملی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهنمودها و توصیه های بسیار خوبی در دیدار اعضای ستاد ملی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با مقام معظم رهبری مطرح شد که قطعا همین رهنمودها توانست نقشه راه دستگاه ها در کنترل موج سوم کرونا در روزهای پیش رو باشد.

وی ادامه داد: طبق بیانات مقام معظم رهبری مبنای کار همه دستگاه های اجرایی باید سلامت محور باشد و در این راستا همه دستگاه ها ملزم به اجرای تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: در حال حاضر کادر درمانی با شرایط بسیار سختی روبه رو است که نیازمند حرکت ها و پویش های جدیدی برای تقویت دستگاه های مرتبط به ویژه وزارت بهداشت هستیم.

توکلی اظهار کرد: در روزهای پیش رو شرایط سختی پیش بینی می شود و اولویت ما در شهرستان ری، بحث قرنطینه ها و کنترل بیماران ناقل کرونا و افزایش اطلاع رسانی عمومی است تا حدالامکان از حضور افراد در فضاهای بسته جلوگیری شود.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک باید به یک فرهنگ تبدیل شود و تا زمانی که این بیماری وجود دارد باید متولیان امر این موضوع را به صورت جد پیگیری کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اصناف با همراهی بخشداران، پلیس امنیت و نیروی انتظامی باید گزارش کاملی را در زمینه نظارت ها ارائه کنند و در بحث بازدیدهای مشترک حتما ساماندهی شده وارد صحنه شوند تا تبعات حقوقی و اجتماعی در سطح شهرستان به همراه نداشته باشد.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: از تولیت آستان عبدالعظیم حسنی(ع) نیز قدردانی می کنم که در برگزاری مراسم ها نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته اند و همراهی بسیار خوبی را شاهد بودیم اما همواره باید اماکن دارای بار جمعیتی را مدیریت کرده و دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: براساس شاخص های جمعیتی باید واکسن آنفلوآنزا به افراد تخصیص داده شود و نباید از سهمیه شهرستان کاسته شود.

توکلی کجانی بیان کرد: ایجاد زیرساخت های لازم برای تقویت اینترنت دانش آموزان در سطح شهرستان موضوعی ضروری است و فقدان اینترنت لازم برای شهرستانی که در جوار پایتخت قرار دارد، زیبنده نیست و این موضوع باید به صورت ویژه با وزارت ارتباطات مورد پیگیری و مکاتبه قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه