مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فضاهای آموزشی کهریزک به عنوان پایلوت در ایجاد کارآفرینی انتخاب شد

رییس آموزش و پرورش بخش کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: فضاهای آموزشی این بخش به عنوان پایلوت در زمینه ایجاد کارآفرینی و تجاری سازی از سوی وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده است.

محمدرضا افضلی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش از بین ۷۵۶ منطقه در کل کشور، کهریزک را به عنوان پایلوت در اجرای طرح مورد توجه و تاکید قرار داده و تعیین کرده است.

وی افزود: استقلال مالی، کارآفرینی، سرمایه گذاری و تجاری سازی از مهمترین اهداف اجرای طرح توسعه کارآفرینی در کهریزک به شمار می رود.

رییس آموزش و پرورش بخش کهریزک از توابع شهرستان ری خاطرنشان کرد: کارآفرینی از موضوعات و نکات مورد اهمیت برای دانش آموزان به شمار می رود چرا که آنها در آینده از کسب و کار و درآمد برخوردار خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد: برای شروع کار در راستای اجرای طرح به تخصیص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان نیاز است.

افضلی نیا با بیان اینکه طرح کار آفرینی و تجاری سازی واستفاده از فضاهای مازاد برنیاز آموزشی اجرایی می شود، اذعان داشت: این طرح هنوز آغاز نشده ودر حال نقشه کشی و برآورد قیمت ومکاتبه با شهرداری کهریزک جهت هموار کردن سیر اداری هستیم و ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز نیز از اعتبارت وزارتخونه تامین می شود.

به گفته افضلی نیا در سال ۹۳ شمار دانش آموزان کهریزک ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر بوده که در حال حاضر این تعداد دانش آموز به ۳۲ هزار نفر در ۱۲۴ مدرسه رسیده است.
بخش کهریزک با جمعیتی در حدود ۱۶۳ هزار نفر ایرانی و اتباع از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.