مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح تعریض جاده روستایی در کهریزک با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد

بخشداری کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: عملیات اجرایی تعریض جاده روستای گلحصار به محله بهشتی شهرری با اعتبار ۸۰ میلیاردریال از امروز (دوشنبه) آغاز شد.

امین بابایی روز دوشنبه در مراسم آعاز عملیات اجرایی تعریض جاده گلحصار، اظهار داشت: این طرح عمرانی براساس برنامه زمانبندی در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به دغدغه مردم گلحصار در پیگیری این طرح عمرانی، عنوان کرد: این جاده به دلیل تردد بالا و عرض کم یکی از جاده های روستایی ناایمن منطقه است که برای جلوگیری از تصادفات و حفظ جان مردم عملیات اجرایی تعریض آن اغاز شد.

بابایی یادآور شد: ۳ هزار و ۲۰۰ متر از طول مسیر جاده روستای گلحصار به دلیل قرار گیری در حوزه سرزمینی شهرداری منطقه ۲۰ تهران حد فاصل خط آهن تا جاده قدیم قم توسط شهرداری تهران و مابقی آن نیز با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستای گلحصار انجام خواهد گرفت.

این مسئول خاطر نشان کرد: جاده روستای گلحصار همواره به سبب ناایمن بودن از جهت باریک بودن جاده خطرات زیادی را متوجه مردم روستا می کرد و تصادفات در این جاده به معضل مهمی تبدیل شده بود، به همین سبب تعریض این جاده از اولویت های مهمی بوده که امروز به نتیجه رسید.

بابایی با اشاره به وسعت روستاهای بخش کهریزک از جمله روستای گلحصار افزود: این روستا از جمله روستاهای با تراکم بالای جمعیتی در بخش کهریزک است که توجه به موضوعات عمرانی جهت آسایش و رفاه مردم این روستا در دستورکار قرار دارد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.