مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید شهردار کهریزک از پروژه آسفالت منطقه صنعتی احمدآباد  

شهردار کهریزک به منظور نظارت بر اجرای عملیات های عمرانی شهر،  از روند اجرای پروژه آسفالت بلوار شهید آوینی احمدآبادکهریزک که به متراژ 9000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20،000،000،000 ریال در حال اجراست بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ شهردار کهریزک به منظور نظارت بر اجرای عملیات های عمرانی شهر،  از روند اجرای پروژه آسفالت بلوار شهید آوینی احمدآبادکهریزک که به متراژ 9000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20،000،000،000 ریال در حال اجراست بازدید کرد.

علی یحیی پور در حین بازدید از این پروژه عمرانی گفت: احداث خیابان و ایجاد دسترسی ورودی به منطقه صنعتی احمدآباد و بهسازی معابر داخل شهرک یکی از مهمترین مطالبات فعالان صنعتی این منطقه درچندسال اخیر بوده است که خوشبختانه با پیگیری مستمر هیئت مدیره شهرک صنعتی و مساعدت شورا ، رفع این معضلات خارج از دایره وظایف شهرداری در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفت و اکنون‌پس از احداث ورودی خیابان توت سفید، جدولگذاری و آسفالت معابر داخل منطقه صنعتی درحال اجراست.

شهردار کهریزک افزود: بر اساس قانون شهرداری ها، مناسب سازی و اجرای عملیات های عمرانی در داخل شهرک های صنعتی برعهده شهرداری نیست اما شهرداری کهریزک در راستای تحقق شعار سال، مبنی بر جهش تولید ملی، رسالت خود را جهت تسهیل فعالیت تولیدکنندگان در این شهر ایفا کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه