مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای طرح آجر به آجر کمبودهای مدارس کهریزک را تامین می‌کند

رییس آموزش و پرورش بخش کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: اجرای طرح آجر به آجر کمبودهای مدارس را به ویژه در مناطق و بخش های محروم و روستاها تامین می‌کند.

محمدرضا افضلی نیا اظهار داشت: طرح آجر به آجر از محرم و صفر امسال آغاز شده و تا محرم و صفر سال آینده یک مدرسه با حمایت و کمک خیرین در این طرح احداث شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اولین طرح آجر به آجر در منطقه کهریزک با ساخت یک دبستان ۶ کلاسه آغاز شده تا بخشی از نیازهای فضای آموزشی در این منطقه تامین شود.

رییس آموزش و پرورش بخش کهریزک از توابع شهرستان ری خاطر نشان کرد: در مناطق محروم و روستای فیروزآباد شهرری برای ساخت مدرسه در حال نقشه برداری هستیم تا بتوان برای سال تحصیلی آینده یک مدرسه در این منطقه آماده کرده و مورد بهره برداری قرار داد.

این مسئول تاکید کرد: افراد با حضور خود در طرح آجر به آجر حتی سهیم شدن در تهیه یک آجر می توانند نقش موثر و ارزشمندی را در ساخت مدرسه داشته باشند.

به گفته افضلی نیا  در سال ۹۳ شمار دانش آموزان کهریزک ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر بوده که در حال حاضر این تعداد دانش آموز به ۳۲ هزار نفر در ۱۲۴ مدرسه رسیده است.

بخش کهریزک با جمعیتی در حدود ۱۶۳ هزار نفر ایرانی و اتباع از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه