مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مشاوران املاک فاقد مجوز عامل ساخت وساز غیرمجاز در شهرری هستند

بخشدار قلعه نو از توابع شهرستان ری با بیان اینکه بنگاه‌ مسکن بدون مجوز در این بخش جمع‌آوری می‌شود، گفت: مشاوران املاک فاقد مجوز اصلی‌ترین عامل ساخت و سازهای غیرمجاز در این بخش هستند.

علیرضا صادقی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با اصناف و سایر دستگاه های مربوط به زودی کار پایش مشاوران املاک مجاز و غیر مجاز و همچنین پلمب صنوف غیر مجاز در بخش قلعه نو آغاز می شود چرا که برخی افراد سودجو با تبدیل اراضی کشاورزی به چهار دیوار و ویلا به دنبال تغییر کاربری اراضی هستند که با این افراد به شدت برخورد می شود.

وی با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی کشاورزی سود زیادی برای افراد متخلف دارد، افزود: افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و خرید باغ و یا باغ ویلا هستند، پیش از هر گونه معامله، وضعیت زمین را از بخشداری قلعه نو و یا اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری استعلام کنند.

صادقی یادآور شد: اکثر ساخت و سازهای غیرمجاز در خارج از حریم شهری و در روستاها انجام می شود که در همین زمینه گشت های مشترک اداره جهاد کشاورزی و بخشداری قلعه همه موارد را زیر نظر دارند و با متخلفان به شدت برخورد می کنند.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه