مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بابایی: کارگروه‌های فنی و تخصصی در شورای آموزش و پرورش تشکیل شود

بخشدار کهریزک گفت: با هدف اجرای صحیح مصوبات پیشنهاد می‌شود با استفاده از اساتید مجرب و فرهیختگان آموزش و پرورش کارگروه‌های فنی و تخصصی مختلفی در زمینه بهداشت، ارتقا سطح آموزش و غیره تشکیل شود.

 امین بابایی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش کهریزک که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک و محمدرضا افضلی‌نیا رئیس آموزش و پرورش بخش کهریزک برگزار شد، با تأکید بر ارتقا سرانه‌های آموزشی در بخش کهریزک اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی در بخش کهریزک مستلزم استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز است که قطعا نتایج مثبتی را در سطح منطقه به دنبال دارد.

وی بیان کرد: در بخش کهریزک در دو بخش سخت‌افزاری یعنی ایجاد زیرساخت‌های لازم و در حوزه نرم‌افزاری یعنی حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

بخشدار کهریزک سپس با تأکید بر لازم‌الاجرا شدن مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش افزود: اعضای شورا باید در راستای اجرای مطلوب‌تر مصوبات شوراها تدبیر مناسبی بیاندیشند و ادارت بخش کهریزک که تکالیفی در این زمینه برعهده دارند تعامل سازنده‌تری در قبال مصوبات اتخاذ کنند.

بابایی ادامه داد: با هدف اجرای صحیح مصوبات پیشنهاد می‌شود با استفاده از اساتید مجرب و فرهیختگان آموزش و پرورش کارگروه‌های فنی و تخصصی مختلفی در زمینه بهداشت، ارتقا سطح آموزش و غیره تشکیل شود.

وی سپس با بیان اینکه تشکیل شورای آموزش و پرورش سبب پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت می‌شود گفت: رشد و توسعه کشور به تقویت آموزش و پرورش بستگی دارد و اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید یک آموزش و پرورش قوی و مدرن داشته باشیم.

بخشدار کهریزک در پایان با اشاره به آسیب‌شناسی حوزه آموزش دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: در این حوزه باید نقش و کارکرد دانش‌آموزان، اولیا و معلمان در جامعه مشخص و تبیین شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.