مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

وقف ۹ واحد مسکونی برای کمک به زوج‌های جوان

خیر اهل شهرری ۹ واحد مسکونی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را برای کمک به تشکلیل زندگی زوج‌های جوان وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: همزمان با ششمین روز از دهه وقف ۹ واحد مسکونی ۶۵ متری نوساز که امسال در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع  در يکي از مناطق محروم بخش کهريزک احداث شده است توسط خیر محترم وقف شد.
حجت‌الاسلام مرتضی صادقی با بیان اینکه باید موضوع وقف، آثار، برکات و کارکرد‌های زیبای آن با استفاده از ابزار‌های نوین آموزشی، فرهنگی و هنری وارد زندگی مردم شود، افزود: نیت واقف این مجتمع، کمک به جوانان بوده و برای این منظور اقدام به خرید زمین و سپس احداث و وقف آن به زوج‌های جوان کرده است.
وی با بیان اینکه در حال ثبت واحد‌ها در اداره اوقاف هستیم و زوج‌ها نیز از طریق مراکز خیریه شناسایی شده و آماده سکونت در این واحد‌ها هستند، خاطرنشان کرد: طبق نیت واقف، هر کدام از این واحد‌ها به مدت یک سال در اختیار زوج‌هایی قرار می‌گیرد که تازه ازدواج کرده و برای تهیه مسکن مشکل دارند.
اداره اوقاف شهرستان ری ۴۸۵ موقوفه با ۱۰ هزار و ۳۴۸ رقبات املاک و مستغلات موقوفه‌ها دارد که درآمد‌های حاصل از آن‌ها براساس نیت‌های افراد وقف کننده صرف امور عام المنفه می‌شود.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه