مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندار ری بر جلوگیری از رهاسازی معتادین بهبودیافته در سطح شهرستان

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت معتادین متجاهر استان تهران در مراکز شهرستان ری نگهداری می‌شوند و رهاسازی این معتادین پس از بهبود در سطح شهرستان قابل قبول نیست و باید تمهیداتی درنظر گرفته شود که معتادین بهبودیافته به شهری که جمع‌آوری شده‌اند بازگردانده شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مخدر ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی نیرویی پرکار و با مسئولیت است و پلیس‌های تخصصی در حوزه های مختلف فعالیت دارند و مهمترین آن مبارزه با مواد مخدر است که نیروهای فداکاری در این راه در شهرها و مرزهای کشور به مقام شامخ شهادت نائل آمده‌اند.
معاون استاندار تهران افزود: زمانی که ۱۶ درصد جمعیت کل کشور و ۲۵ درصد صنایع در پیرامون پایتخت مستقر می‌شوند قطعا معضلاتی همچون موضوعات اجتماعی را به‌همراه دارد که نیازمند توجه و رسیدگی ویژه است.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از مهمترین نقاط ارزشمند شهرستان ری است که توجه به پیرامون حرم بایستی در دستور کار تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی قرار گیرد تا شاهد بروز معضلات اجتماعی نباشیم.
توکلی کجانی بیان کرد: رعایت بهداشت و سلامت در مراکز نگهداری معتادین متجاهر شهرستان ری بسیار حائز اهمیت است و در این راستا تامین آب شرب بعنوان یکی از مهمترین عوامل بهداشتی، برای این مراکز در دستور کار قرار دارد.
او افزود: معتادین متجاهر استان تهران عمدتا در مراکز شهرستان ری نگهداری می‌شوند و رهاسازی این معتادین پس از بهبود در سطح شهرستان قابل قبول نیست و بایستی تمهیداتی در نظر گرفته شود که معتادین بهبودیافته به منطقه‌ای که جمع‌آوری شده‌اند بازگردانده شوند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه