مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۶۸ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبارهای شهرستان ری کشف شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف ۲۵۳ تن ورق استیل و ۲۳ تن مواد پلیمیری به ارزش ۱۶۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

موسی احمدی اظهار داشت: کالاهای کشف شده از سه انبار مجزا از یکدیگر شناسایی که به جرم احتکار و اختفا ضبط شد.

وی با بیان اینکه صاحبان کالاهای فوق برای ادامه روند رسیدگی به پرونده هایشان به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: ۲۱۸ تن ورق استیل به ارزش ۱۴۶ هزار و ۶۰ میلیون ریال از یک انبار و ۳۵ تن رول ورق استیل نیز به ارزش ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از یک انبار دیگر توسط بازرسان اداره صمت کشف شده است.

احمدی ادامه داد: بازرسان اداره صمت در بازرس های خود از یک انبار نیز موفق به کشف ۲۳ تن مواد پلیمری به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، گفت: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومت ی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق، احتکار و اختفا بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می‌شود، عنوان کرد: اداره صمت شهرستان ری به همراه اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه