مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۰۰ برنامه ورزشی طی هفته تربیت بدنی در شهرری برگزار می‌شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرری اعلام کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی ( ۲۶مهر تا دوم آبان)، ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به صورت مجازی و فضای باز برگزار می‌شود.

حسین یوسف زاده روز شنبه به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا امسال بیشتر فعالیت این نهاد در هفته تربیت بدنی بصورت آموزشی مجازی و فضای باز است، زیرا با این رویکرد بتوانیم نشاط و سرزندگی را در قشر ورزشکار نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه همچنین در این راستا مسابقات فوتسال مردان در رده سنی پایه (کمتر از ۱۵ سال) در شهر ری، کهریزک، فشاپویه، باقر شهر و خاوران در دستور کار است، خاطر نشان کرد: این رویداد ورزشی در فضای باز و با شرکت هشت تیم در هر منطقه برگزار می‌شود.

به گفته سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر ری همچنین مسابقات چهار جانبه فوتسال پیشکسوتان در شهر ری در دستور کار این اداره قرار دارد.

یوسف زاده با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود در این رویدادهای ورزشی بیش از ۵۰۰ ورزشکار زن و مرد شرکت، کنند افزود: همچنین به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات طناب کشی، شطرنج، دارت، چوب کشی، هفت سنگ و برخی ورزشی های انفرادی برای زنان در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین برخی ورزش‌ها شامل والیبال(در قالب پرتاب سه امتیازی)، مهارت های فردی ورزش‌های رزمی و ژیمناستیک نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر ری همچنین در خصوص اینکه با شیوع کرونا بیش از یک هزار نفر از مربین ورزشی و پرسنل در این شهرستان بیکار شده اند یادآور شد: در صدد هستیم از طریق ستاد ملی کرونا مشکلات موجود را مرتفع کنیم.

به گفته یوسف زاده بیشتر زیان را مربیان رشته های ورزشی کشتی، رزمی، تی ارایکس، تکواندو، کاراته، بدنسازی و ناجیان نجات غریق متحمل شده اند.

وی با بیان اینکه حدود یک هزار باشگاه آبی و چند منظوره در این شهرستان فعالیت دارند، اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۲۴ هزار ورزشکار سازمان یافته از خدمات این نهاد ورزشی بهره مند شدند.

شهرستان ری در جنوب تهران واقع شده که سرانه ورزشی آن برای هر شهروند بیش از ۵۰ سانتی متر است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.