مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندار ری بر ضرورت همراهی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با صنعتگران و تولیدکنندگان بمنظور تحقق شعار جهش تولید

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تولیدکنندگان واقعی کسانی هستند که در شرایط کنونی کشور در عرصه تولید و اشتغال حضور دارند و در این راستا تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان ری بمنظور تحقق شعار جهش تولید با صنعتگران و تولیدکنندگان دلسوز و تلاشگر همراهی لازم را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: امروز کشور بدلیل تحریم های ظالمانه دشمنان و معاندین در شرایط جنگ اقتصادی بسر می برد اما با این حال با قرار گرفتن در مسیر خودکفایی که از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است، شاهد رونق و شکوفایی چرخه تولید کشور هستیم.
معاون استاندار تهران افزود: تولیدکنندگان واقعی کسانی هستند که در شرایط کنونی کشور در عرصه تولید و اشتغال حضور دارند و در این راستا تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان ری بمنظور تحقق شعار جهش تولید با صنعتگران و تولیدکنندگان دلسوز و تلاشگر همراهی لازم را داشته باشند.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: با توجه به نزدیکی فصل سرما، اداره گاز شهرستان ری تمهیدات لازم را برای پشتیبانی از صنایع شهرستان در نظر بگیرد تا روند تولید با مشکل مواجه نشود.
توکلی کجانی بیان داشت: دستگاه های اجرایی شهرستان ری تامین زیرساخت‌های واحدهای تولیدی از جمله آب، برق و گاز را در اولویت قرار دهند تا تولیدکنندگان دغدغه راه اندازی تجهیزات و امکانات تولید را نداشته باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه