مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

٤٤ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در کهریزک تخریب شد

بخشدار کهریزک از تخریب ٤٤ مورد ساخت و ساز غیر مجاز و آزادسازی چهار و نیم هکتار از زمین‌های مرغوب کشاورزی در این بخش خبر داد.

امین بابایی روز چهار شنبه در حاشیه تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی بخش کهریزک اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ٦٦ فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاهای تبایین، کریم آباد و سلمان آباد تخریب شد.

وی با تاکید براینکه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با قاطعیت در بخش کهریزک پیگیری می شود، افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز که برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده بود عمدتا به شکل ویلا و فنس کشی بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری کهریزک تخریب شد.

این مسئول اظهار داشت: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.

بخشدار کهریزک خاطرنشان کرد: تیم های گشتی بخشداری و جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

بابایی از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری و دارای ۲ شهر باقرشهر و کهریزک است، این بخش از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.