مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۲۲ میلیارد کالای قاچاق در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در بنگاهی در شهرری خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: خبری مبنی بر تخلیه و دپوی مقدار زیادی کالای قاچاق توسط خودرو‌های شوتی در بنگاهی در شهر ری دریافت شد و بلافاصله تیمی از کارآگاهان بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.
وی افزود: هویت مالک بنگاه شناسایی و مشخص شد که ۱۰ خودروی شوتی تعداد زیادی کالای قاچاق اعم از قطعات تجهیزات خودرو و لوازم خانگی در این مکان تخلیه کرده اند، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: با اخذ دستور قضایی مراقبت‌های ویژه از محل بنگاه آغاز و کارآگاهان موفق شدند مالک بنگاه را دستگیر و در بررسی از داخل مغازه ۳ هزار و ۷۲۹ عدد لوازم یدکی خودرو، ۵۲۸ دستگاه لوازم آشپزخانه، ۳۴ هزار و ۶۱۶ عدد ابزارآلات قاچاق فاقد بارنامه و فاکتور و مجوز‌های گمرکی کشف کردند.
سرهنگ گودرزی عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالک بنگاه با همکاری همدستش کالا‌های قاچاق را تهیه کرده است و در گام بعدی دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه کالا‌های کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۲۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.