مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حمایت معلمم باعث کشف استعدادم شد

فاطمه قربانی مجری برگزیده جشنواره فرهنگی هنری با بیان اینکه از کودکی علاقه زیادی به مجری‌گری و گویندگی داشته‌است، گفت اکرم نازنین که معلم دوره راهنمایی اش بود باعث شناسایی و پرورش استعدادش در مجری‌گری و گویندگی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،فاطمه قربانی فرزند دوم خانواده اش است که در سال 1380 در منطقه 17 فلاح (امام زاده حسن) متولد شد و در حال حاضر ساکن شهر حسن‌آباد فشافویه از توابع شهرستان ری است.

او که به تازگی در جشنواره فرهنگی هنری فردا در رشته مجری‌گری شرکت کرده و مقام سوم را کسب کرده در گفت‌و‌گو با پانا گفت: از نظر من رسالت آموزش و پرورش فقط آموزش دادن به بچه‌ها نیست و در اکثر اجراهایی که دانش‌آموزان هم حضور داشتند از بچه‌ها خواستم که از بستر آموزش و پرورش نهایت استفاده را برای پرورش استعدادهای خود ببرند.

قربانی در پاسخ به زمان شروع فعالیت هنری خود گفت: من همیشه به تقلید از مجریان تلویزیون جلوی آیینه تمرین مجری‌گری می‌کردم‌، روبروی آینه برنامه کودک اجرا می‌کردم و وقتی وارد مقطع راهنمایی شدم درحالی که آمادگی اجرا و دکلمه‌خوانی را نداشتم معاون مدرسه‌ام خانم اکرم نازنین به من پیشنهاد دکلمه‌خوانی در برنامه‌ای که با همکاری اداره آموزش و پرورش در مدرسه اجرا می‌شد را داد و هنگامی که دکلمه را قرائت کردم، مسئولینی که مهمان برنامه بودند، اجرا را پسندیده و پیشنهاد دادند که این استعداد را پرورش دهم و همین موضوع باعث شد که به مرور زمان اجراهای بیشتری را به عهده بگیرم.

او در پاسخ به میزان همکاری آموزش و پرورش با او گفت: من در دوران تحصیل با هر ارگانی که همکاری داشتم چه آموزش پرورش یا شورای‌شهر کمال همکاری را با من داشتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. نرگس می گوید

    این معلم ماستتتت باورم‌نمیشه عکسش اینجاست خیلی خوبه من معلمم رو خیلی دوست دارم
    تازه دیروز اومد تو مدرسه ی ما کلاس ششم هستم

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه