مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: مجمع مشورتی جوانان فضایی برای هدف گذاری و پیشبرد برنامه های شهرستان ری است

فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: جوانان ثروت با ارزش انسانی جامعه هستند همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به اهمیت حضور جوانان در تمامی عرصه ها اشاره کرده اند و در این راستا مجمع مشورتی جوانان فضایی برای هدف گذاری و پیشبرد برنامه های است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای مشورتی اظهار داشت: مجموعه فرمانداری ری از مجمع مشورتی جوانان حمایت همه جانبه خواهد کرد اما امور اجرایی این مجمع بایستی با استفاده از ظرفیت جوانان صورت گیرد.
معاون استاندار تهران افزود: جوانان ثروت  با ارزش جامعه هستند همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به اهمیت حضور جوانان در تمامی عرصه ها اشاره کرده اند و در این راستا مجمع مشورتی جوانان فضایی برای هدف گذاری و پیشبرد برنامه های  است
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: سند توسعه شهرستان ری از مهمترین اهداف شهرستان است و جوانان مستعد و نخبه ری می توانند در اجرای این سند نقش آفرین باشند.
توکلی کجانی بیان داشت: دستگاه های اجرایی از ظرفیت جوانان با انگیزه و خلاق مجمع مشورتی استفاده کنند و در تصمیم گیری ها و برنامه ها از نظرات مجمع مشورتی جوانان بهره ببرند.
وی خاطرنشان کرد: برای مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری می بایست چارچوب و اصولی بدور از نگاه های سیاسی در نظر گرفته شود و همه اعضا به آن پایبند باشند و استفاده از جوانان مستعد و دلسوز در مجمع مشورتی در اولویت قرار گیرد.
معاون استاندار تهران افزود: شفافیت در امور جزو مطالبات عمومی است که پیگیری این مطالبه در فضای اخلاق مداری، ارزشمند است و جوانان بایستی با نقد منصفانه این موضوع را مدنظر قرار دهند.
فرماندار ری تصریح کرد: برنامه ریزی در تمامی کارها موجب نتیجه گیری مطلوب می شود و در این راستا مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری اقدام به تنظیم تقویم کاری نماید و بر اساس آن ایده و برنامه ارائه دهد.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه