مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
پیگیری مشکلات صنفی رسانه های ری در دیدار مسئولان و فعالان حوزه رسانه از روزنامه سایه

پیگیری مشکلات صنفی رسانه های ری در دیدار مسئولان و فعالان حوزه رسانه از روزنامه «سایه»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به همراه فعالان حوزه رسانه و مطبوعات از دفتر نمایندگی روزنامه سایه بازدید و با سرپرست این دفتر گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این دیدار گفت: بازدید دوره ای از مراکز فرهنگی، هنری و رسانه ای با هدف تعامل سازنده و بررسی مشکلات صنفی از جمله برنامه های این اداره است که خوشبختانه بسیاری از مسائل و مشکلات در این دیدار ها بررسی و رفع شده است.

وی از تلاش خبرنگاران شهرستان ری در تمامی عرضه ها به ویژه در حوادث و دوران شیوع بیماری کرونا که در کنار مردم و مسئولان بوده اند تشکر کرد و افزود: در چنین شرایطی، جامعه نیازمند اطلاع رسانی صحیح، سریع و بدون حاشیه است که آرامش مردم آسیب نبیند.

«رضا فغانی» رابط خانه مطبوعات در شهرستان ری و نایب رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران نیز در این دیدار با اشاره به زیان های جامعه مطبوعات کشور در دروان کرونا و شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: اکنون دفاتر رسانه ها، متحمل هزینه هایی هستند که با درآمدشان همخوانی ندارد و این موجب می شود تا رسانه ها محدود و یا تعطیل شوند.

وی گفت: از جمله تلاش های خانه مطبوعات شهرستان ری در راستای حمایت از رسانه ها، ایجاد دفتر خانه مطبوعات است که به زودی برای پیگیری امور صنفی خبرنگاران افتتاح خواهد شد.

«اسماعیل شاه محمدی» فعال پیشکسوت رسانه و مدیر عامل موسسه مطالعاتی راگا نیز در این دیدار گفت: امروزه با توجه به گسترش فن‌آوری و رشد بهره‌مندی از رسانه، شاهد تأثیر شگرف محتوای این‌گونه محصولات رسانه‌ای هستیم و حضور جوانان در این عرصه، بسیار مشهود است.

وی افزود: انگیزه و تلاش جوانان در حوزه رسانه، بسیار مهم و تاثیرگذار است و با حمایت، آموزش و راهنمایی متخصصان و پیشکسوتان، می توان جوانان را تجهیز به دانش خبری و تخصص رسانه ای کرد.

«محسن شیرازی نژاد» مشاور مدیر مسئول و سرپرست نمایندگان روزنامه سراسری سایه در شهرستان های استان تهران نیز، توجه مسئولان به نشریات مکتوب را موجب دلگرمی رسانه ها دانست و خواستار حمایت های معنوی و هماهنگی های بین دستگاهی برای رفع نیازهای دفاتر خبری شد.

سرپرست روزنامه سایه در شهرستان ری افزود: بسیاری از آگهی های شرکت ها و نهادهای مستقر در شهرستان ری به دفاتر تهران ارسال می شود که باید با اتخاد شیوه های قانونی، اینگونه آگهی ها از طریق نمایندگان رسانه ها در شهرستان منتشر شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.