مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نشست هم اندیشی مسئولین و مشاورین امور ایثارگران دستگاه های اجرایی با حضور فرماندار ری برگزار شد

صبح امروز نشست هم اندیشی مسئولین و مشاورین امور ایثارگران دستگاه های اجرایی با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، مشاور فرماندار در امور ایثارگران و فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان ری در محل فرمانداری ری برگزار شد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه هم اندیشی مسئولین و مشاورین امور ایثارگران دستگاه های اجرایی با بیان اینکه باید مبنای کارمان خدمت به خانواده ایثارگران باشد، اظهار داشت:

تکریم خانواده شهدا یکی از برنامه های مهم است که با هماهنگی بنیاد شهید شهرستان و با مشارکت دستگاه های اجرایی انجام می شود که این روند ادامه داشته باشد.
در شهرستان ری سرمایه های مذهبی، انسانی و میراث تاریخی و اقتصادی فراوانی وجود دارد اما مهمترین سرمایه در این شهرستان وجود خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند که باید خدمت به این سرمایه های گرانبها را در اولویت قرار دهیم.
در بحث کرونا، فعالیت های گروه های جهادی و کمک های مومنانه که اثرات خوبی به دنبال داشت، مصداق روحیه ایثار و فداکاری است. در تولید ماسک و طرح غربالگری در کنار کارکنان نیز بسیجیان و جوانان با روحیه ایثارگری اقدامات خوبی داشتند چنانکه در تولید ماسک خودکفا شدیم و در میزان طرح غربالگری، شهرستان رتبه برتر استان را کسب کردیم.
با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت برگزاری یادواره و برنامه هابا موضوع شهدا، در دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه های مختلف ایثارگران اقدامات خوبی صورت گرفته است که باید اینگونه اقدامات تداوم داشته باشد.
در تمامی ادارات شهرستان باید محلی برای پیگیری و رسیدگی به امور خانواده های معزز شهدا و ایثارگران معین شود و ضمن طراحی مناسب و نصب تصاویر شهدا در ورودی شهرها و روستاها، برای نامگذاری معابر بر اساس اسامی شهدای محلات و مناطق برنامه ریزی شود.
طراحی یادمان گلزار شهدا در فرهنگسرای ولا با هماهنگی شهرداری منطقه20 تغییر خواهد یافت و سایر شهرها و بخش ها نیز با هماهنگی بنیاد شهید باید نسبت به بهسازی قبور شهدا اقدام کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه