مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اصناف بی‌توجه به دستورهای ستاد کرونا در شهرری یک ماه پلمب می‌شود

رییس اتاق اصناف شهرستان ری با تاکید بر استفاده اصناف از ماسک و ملزومات بهداشتی به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا، اعلام کرد: واحدهای صنفی بی توجه به دستورات ستاد مقابله با کرونا تا یک ماه پلمب می‌شود.

لطف الله ستاره با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کسبه و اصناف گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا به واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند در مرحله نخست تذکر، در مراحل بعدی جرایم نقدی و در صورت ادامه تخلفات واحد صنفی پلمب خواهد شد.

این مسئول با قدردانی از اصناف شهرستان ری در خصوص رعایت کردن دستورات ستاد مقابله با کرونا، اظهار داشت: با توجه به ابلاغ مصوبه ستاد کرونا و اعلام استاندار تهران تمامی محدودیت های کرونایی در تهران تا ۲۵ مهر تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا، صدمات و آسیب های زیادی را به اصناف وارد کرد، اما در شرایط فعلی می بایست تلاشمان را برای اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا بیشتر کنیم.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی شهرستان، اضافه کرد: رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی سبب تعطیلی بازار برای صنوف پرخطر می شود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است، این شهرستان به دلیل استقرار بیشترین تعداد انبارهای کشور تبدیل به بار انداز کلان شهر تهران شده است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه